Ετικέτες

17 Νοεμβρίου (1) 25 ΜΑΡΤΙΟΥ (16) 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (7) ΑΓΓΛΙΚΑ (7) ΑΕΙΦΟΡΙΑ (1) ΑΚΟΥ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ (42) ΑΛΚΥΟΝΑ (2) ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ (2) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ (10) ΑΝΟΙΞΗ (30) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (2) ΑΠΟΚΡΙΕΣ (32) ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ (7) ΒΙΒΛΙΑ (47) ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ (6) ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ (3) ΓΡΑΦΗ (4) ΔΑΣΚΑΛΟΣ (2) ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (1) ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ (7) ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ (4) ΔΙΑΣΤΗΜΑ (5) ΔΙΑΤΡΟΦΗ (6) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (8) ΔΟΝΤΙΑ (2) ΕΘΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ (17) ΕΚΤΥΠ.ΥΛΙΚΟ (1) ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ-ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ (1) ΕΝΔΙΑΦ. ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ (18) ΕΝΤΟΜΑ (3) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (1) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (3) ΕΠΟΧΕΣ (2) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (19) ΕΡΥΣΙΧΘΟΝΑΣ (3) ΕΥ ΖΗΝ (15) ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ (3) ΕΥΧΕΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΖΩΑ (13) ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ (1) ΖΩΓΡΑΦΟΙ (3) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (10) ΚΑΡΤΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ (4) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (46) ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ (5) ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ (1) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. (6) ΜΟΥΣΙΚΗ (1) ΜΥΘΟΙ (2) ΝΕΑ ΠΡ.ΣΠΟΥΔΩΝ (1) ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤ.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (1) ΝΕΡΟ (4) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (3) ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ (6) ΠΑΙΧΝΙΔΙ (8) ΠΑΛΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ (1) ΠΑΡΑΜΥΘΙ VIDEO (48) ΠΑΣΧΑ (44) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (6) ΠΟΙΗΜΑ (3) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (1) ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ (7) ΣΕΙΣΜΟΣ (2) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (14) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ (4) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (6) ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ (4) ΣΧΗΜΑΤΑ (7) ΣΧΟΛ. ΔΡΑΣΤΗΡ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (14) ΣΩΜΑ (3) ΤΑΙΝΙΑ (1) ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (6) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ VIDEO (45) ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ (5) ΦΕΚ (1) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (4) ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (2) ΦΥΤΑ (1) ΧΕΙΜΩΝΑΣ (13) ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ (3) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (21) ΧΡΟΝΟΣ (2) BULLING (1) PADLET -Υλικό 1821 (1) PADLET -Υλικό Νηπιαγωγείου - (3) STEM (1)

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022

 1.Παντομίμα: Ακούω και κάνω 

Η δασκάλα λέει μία πρόταση και τα παιδιά κάνουν την παντομίμα σε όσα ακούν. Στην αρχή η δασκάλα θα χρησιμοποιήσει flashcards, φωτογραφίες, εικόνες, κτλ. για να υποστηρίξει την κατανόηση του γλωσσικού εισερχόμενου (Krashen, 1982). Π.χ. “Today at school I had a BIG sándwich and a small apple”, κτλ.

 2. Πες το αλλιώς…! Τα παιδιά λένε όλα μαζί απλές φράσεις, τις οποίες ήδη γνωρίζουν μέσα από τις ρουτίνες τους, με διαφορετικούς τρόπους: Χαρούμενα, λυπημένα, βαριεστημένα, νυσταγμένα, θυμωμένα, κτλ. Π.χ. “Good morning”, “Good night”, “My name is…”, “Come here”, “Sit down”, etc 

3. Παιχνίδι αισθήσεων και συναισθημάτων Τα παιδιά μιμούνται σκηνές της καθημερινότητας βάζοντας τις αισθήσεις τους και την εκφραστικότητα να δουλέψει. Η δασκάλα ρωτάει κι αυτά εκφράζουν το συναίσθημα με την έκφραση του προσώπου τους. Για παράδειγμα

 What do you do ….

 when you smell fish, flowers, etc.?

 when you hear the wind, train, etc.? 

when you eat chocolate,lemon, etc.?

 when you see a wolf, a turtle, etc.?

 when you touch snow, a dog, etc.?

 Θεματική: Φθινόπωρο Εκπαιδευτικό Σενάριο ΕΑΝ

: How many leaves can you see? 

Δραστηριότητα 1 «Ο/Η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας καλεί τα παιδιά να αναπαραστήσουν τα φύλλα που στροβιλίζονται στον άνεμο καθώς πέφτουν. Στην αρχή ζητά από τα παιδιά να σταθούν όρθια (green), μετά να χαμηλώσουν λίγο (yellow) και να συνεχίσουν να χαμηλώνουν σιγά-σιγά (orange, red and brown) ανάλογα με το χρώμα».

 Θεματική: Χειμώνας Εκπαιδευτικό Σενάριο ΕΑΝ: 

It’s winter! Animals hibernate 

Πρόταση Διαμορφωτικής Αξιολόγησης «Παιχνίδι μνήμης με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. • Υπάρχουν διπλές καρτέλες για κάθε ζώο αναποδογυρισμένες και τα παιδιά προσπαθούν να φτιάξουν ζευγάρια, λέγοντας τα αντίστοιχα ονόματα των ζώων».

 Παιχνίδια στον κύκλο

 1. What’s your name? • Ξεκινάμε σε κύκλο και ο/η εκπαιδευτικός της αγγλικής γλώσσας λέει ρυθμικά τη φράση: “What’s your name? What’s your name?” (Frère Jacques tune). • Τα παιδιά επαναλαμβάνουν δυο φορές τη φράση και, αφού σταματήσουν, ο/η εκπαιδευτικός της αγγλικής γλώσσας διαλέγει ένα παιδί για να πει το όνομά του. Αυτό συνεχίζεται μέχρι να τελειώσει ο κύκλος των παιδιών. • Στη συνέχεια μπορούν να γίνουν αρκετές παραλλαγές, π.χ. λέγοντας τη φράση αργά, γρήγορα, με βαριά φωνή, ψιθυριστά κτλ. • Σε μια παραλλαγή μπορούμε να πούμε στα παιδιά να κάνουν διάφορες αστείες γκριμάτσες λέγοντας το όνομά τους ή να μιμηθούν την φωνή κάποιου ζώου.

 2. Τhe music ball! • Μια μπάλα γυρίζει από χέρι σε χέρι με τα παιδιά να είναι σε κύκλο και με το “Stop” του/της εκπαιδευτικού, η μπάλα σταματά και το παιδί που την κρατά πρέπει να πει το όνομά του ή να ονομάσει ένα ζώο, κλπ

 Παραδείγματα τραγουδιών για προσχολική ηλικία 

• This is the way we get dressed…

 • Old MacDonald had a farm… 

• Incy Wincy spider…

 • The wheels on the bus… 

• Row row row your boat

 Παιδικά τραγούδια με ημέρες της εβδομάδας και αριθμούς  

Monday, Tuesday, Wednesday, jump!

 Hickory Dickory Dock, the mouse ran up the clock!

 Five Little Monkeys jumping on the bed… 

Ten Green Bottles Hanging on the Wall

 Θεματική: Πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο Εκπαιδευτικό Σενάριο ΕΑΝ: Nice to meet you! 

 Δραστηριότητα 2 

«1. Ο/Η εκπαιδευτικός της αγγλικής γλώσσας βοηθά τα παιδιά να μάθουν τα λόγια του τραγουδιού. Με τη βοήθεια του/της νηπιαγωγού κάνουν τις κινήσεις. -Hello everyone, how are you? (χαιρετισμός) -It’s nice to meet you, one and two! (χειραψία με μπουνιά ή με αγκώνα) -Welcome to our school, three and four, (παρέλαση) -We are classmates, tell us more! (χέρι στην καρδιά) -I’m happy to be here, give me five! (πήδημα και παλάμη στον αέρα) -Tell us your name and we will be fine! (παλαμάκια και στροφή)

 2. Τα παιδιά τραγουδούν το τραγούδι σε ζευγάρια, με το ένα να βρίσκεται απέναντι από το άλλο, κάνοντας τις σχετικές κινήσεις».

 Θεματική: Φθινόπωρο Εκπαιδευτικό Σενάριο ΕΑΝ

What’s the weather like today?

 – What’s the weather, what’s the weather, like today, like today?

 • How many leaves can you see?

 – The leaves on the trees song

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

Ταξίδι Στον Χρόνο: 27 Εργαλεία Των Παππούδων Μας Που Δεν Υπάρχουν Πλέον

 

Ταξίδι Στον Χρόνο: 27 Εργαλεία Των Παππούδων Μας Που Δεν Υπάρχουν Πλέον

Ταξίδι στον Βόρειο Πόλο - Ολοκληρωμένη διδακτική πρόταση

 

Ταξίδι στον Βόρειο Πόλο - Ολοκληρωμένη διδακτική πρόταση

Μια εξαιρετική παρουσίαση για τον Βόρειο Πόλο, τους πάγους και τα ζώα που κατοικούν σε αυτό το αφιλόξενο για τον άνθρωπο σημείο του πλανήτη μας, που δημιούργησε η νηπιαγωγός Γιαννακοπούλου Έλενα. 

Θα μάθουμε για τους πόλους, για τα παγόβουνα, για τα ζωάκια που κατοικούν εκεί, για τους Ινουίτ (Εσκιμώους) και τα ιγκλού που κατασκευάζουν, μέσα από εικόνες, βίντεο, ταινίες, παιχνίδια, ασκήσεις γλωσσικές και μαθηματικές! 

Φορέστε ζεστά ρούχα... Το ταξίδι ξεκινάει...

 

ΖΩΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ


 





Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

 

# 1η Δράση : Ποιος θα πιάσει το καπέλο του κλόουν;

 Περιγραφή: Τοποθετούμε το καπέλο του κλόουν στο πάτωμα και καλούμε 2 παιδιά να σταθούν όρθια και αντικριστά, έχοντας το καπέλο ανάμεσά τους. Ο παιδαγωγός ξεκινάει να αναφέρει διάφορα σημεία του σώματος.  Τα παιδιά αγγίζουν με τα χέρια τους τα σημεία που ακούν. Όταν αναφερθεί η λέξη καπέλο, πρέπει να προλάβουν να πιάσουν το καπέλο με τα χέρια τους.

Νικητής είναι εκείνος που θα προλάβει να αρπάξει το καπέλο από το πάτωμα.

Δύο παιδιά προσπαθούν να πιάσουν το καπέλο

 Στόχοι: 

  • ενίσχυση των αντανακλαστικών και της ταχύτητας που αντιδρούν σε ένα ακουστικό ερέθισμα
  • ανάπτυξη του οπτικοκινητικού συντονισμού (ματιών και άνω άκρων)
  • εξάσκηση της ακουστικής αντίληψης και συγκέντρωσης 
  • 2η Δραση  Η παρέλαση των καρναβαλιστών

     Περιγραφή:  Το παιχνίδι είναι απλό και άκρως διασκεδαστικό. Θα χρειαστείτε μόνο 3 διαφορετικά μουσικά όργανα (για παράδειγμα, μαράκα, ντέφι, τύμπανο). 

    Τα παιδιά διαλέγουν το ζευγάρι τους για να παρελάσουν στο καρναβάλι.  Εξηγήστε στην ομάδα σας ότι η χορογραφία θα αλλάζει κάθε φορά που θα ακούν διαφορετικό μουσικό όργανο. Ορίστε μαζί με τα παιδιά τις κινήσεις που θα εκτελούν στο άκουσμα του κάθε μουσικού οργάνου.

    Για παράδειγμα: 

  • ντέφι: χορέψτε πλάτη με πλάτη
  • μαράκα: χορέψτε με ενωμένα τα κεφάλια σας
  • τύμπανο: χορέψτε πιασμένοι χέρι χέρι
δύο παιδιά με ενωμένα τα κεφάλια χορεύουν για το καρναβάλι

 Στόχοι: 

  • ενίσχυση των αντανακλαστικών και της ταχύτητας που αντιδρούν σε ένα ακουστικό ερέθισμα
  • ενίσχυση των αντανακλαστικών και της ταχύτητας αντίδρασης σε ένα ακουστικό ερέθισμα
  • ελέυθερη έκφραση μέσω της κίνησης του χορού