Ετικέτες

17 Νοεμβρίου (1) 25 ΜΑΡΤΙΟΥ (16) 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (7) ΑΓΓΛΙΚΑ (7) ΑΕΙΦΟΡΙΑ (1) ΑΚΟΥ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ (42) ΑΛΚΥΟΝΑ (2) ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ (2) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ (10) ΑΝΟΙΞΗ (30) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (2) ΑΠΟΚΡΙΕΣ (32) ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ (7) ΒΙΒΛΙΑ (47) ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ (6) ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ (3) ΓΡΑΦΗ (4) ΔΑΣΚΑΛΟΣ (2) ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (1) ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ (7) ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ (4) ΔΙΑΣΤΗΜΑ (5) ΔΙΑΤΡΟΦΗ (6) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (8) ΔΟΝΤΙΑ (2) ΕΘΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ (17) ΕΚΤΥΠ.ΥΛΙΚΟ (1) ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ-ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ (1) ΕΝΔΙΑΦ. ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ (18) ΕΝΤΟΜΑ (3) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (1) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (3) ΕΠΟΧΕΣ (2) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (19) ΕΡΥΣΙΧΘΟΝΑΣ (3) ΕΥ ΖΗΝ (15) ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ (3) ΕΥΧΕΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΖΩΑ (13) ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ (1) ΖΩΓΡΑΦΟΙ (3) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (10) ΚΑΡΤΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ (4) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (46) ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ (5) ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ (1) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. (6) ΜΟΥΣΙΚΗ (1) ΜΥΘΟΙ (2) ΝΕΑ ΠΡ.ΣΠΟΥΔΩΝ (1) ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤ.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (1) ΝΕΡΟ (4) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (3) ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ (6) ΠΑΙΧΝΙΔΙ (8) ΠΑΛΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ (1) ΠΑΡΑΜΥΘΙ VIDEO (48) ΠΑΣΧΑ (44) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (6) ΠΟΙΗΜΑ (3) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (1) ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ (7) ΣΕΙΣΜΟΣ (2) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (14) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ (4) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (6) ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ (4) ΣΧΗΜΑΤΑ (7) ΣΧΟΛ. ΔΡΑΣΤΗΡ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (14) ΣΩΜΑ (3) ΤΑΙΝΙΑ (1) ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (6) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ VIDEO (45) ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ (5) ΦΕΚ (1) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (4) ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (2) ΦΥΤΑ (1) ΧΕΙΜΩΝΑΣ (13) ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ (3) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (21) ΧΡΟΝΟΣ (2) BULLING (1) PADLET -Υλικό 1821 (1) PADLET -Υλικό Νηπιαγωγείου - (3) STEM (1)

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

 

# 1η Δράση : Ποιος θα πιάσει το καπέλο του κλόουν;

 Περιγραφή: Τοποθετούμε το καπέλο του κλόουν στο πάτωμα και καλούμε 2 παιδιά να σταθούν όρθια και αντικριστά, έχοντας το καπέλο ανάμεσά τους. Ο παιδαγωγός ξεκινάει να αναφέρει διάφορα σημεία του σώματος.  Τα παιδιά αγγίζουν με τα χέρια τους τα σημεία που ακούν. Όταν αναφερθεί η λέξη καπέλο, πρέπει να προλάβουν να πιάσουν το καπέλο με τα χέρια τους.

Νικητής είναι εκείνος που θα προλάβει να αρπάξει το καπέλο από το πάτωμα.

Δύο παιδιά προσπαθούν να πιάσουν το καπέλο

 Στόχοι: 

  • ενίσχυση των αντανακλαστικών και της ταχύτητας που αντιδρούν σε ένα ακουστικό ερέθισμα
  • ανάπτυξη του οπτικοκινητικού συντονισμού (ματιών και άνω άκρων)
  • εξάσκηση της ακουστικής αντίληψης και συγκέντρωσης 
  • 2η Δραση  Η παρέλαση των καρναβαλιστών

     Περιγραφή:  Το παιχνίδι είναι απλό και άκρως διασκεδαστικό. Θα χρειαστείτε μόνο 3 διαφορετικά μουσικά όργανα (για παράδειγμα, μαράκα, ντέφι, τύμπανο). 

    Τα παιδιά διαλέγουν το ζευγάρι τους για να παρελάσουν στο καρναβάλι.  Εξηγήστε στην ομάδα σας ότι η χορογραφία θα αλλάζει κάθε φορά που θα ακούν διαφορετικό μουσικό όργανο. Ορίστε μαζί με τα παιδιά τις κινήσεις που θα εκτελούν στο άκουσμα του κάθε μουσικού οργάνου.

    Για παράδειγμα: 

  • ντέφι: χορέψτε πλάτη με πλάτη
  • μαράκα: χορέψτε με ενωμένα τα κεφάλια σας
  • τύμπανο: χορέψτε πιασμένοι χέρι χέρι
δύο παιδιά με ενωμένα τα κεφάλια χορεύουν για το καρναβάλι

 Στόχοι: 

  • ενίσχυση των αντανακλαστικών και της ταχύτητας που αντιδρούν σε ένα ακουστικό ερέθισμα
  • ενίσχυση των αντανακλαστικών και της ταχύτητας αντίδρασης σε ένα ακουστικό ερέθισμα
  • ελέυθερη έκφραση μέσω της κίνησης του χορού 





Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022

Κατεβάστε όλα τα χρήσιμα έγγραφα για τη σχολική χρονιά

 Κατεβάστε όλα τα χρήσιμα έγγραφα για τη σχολική χρονιά 

 

εικόνα

#ΕργαστήριαΔεξιοτήτων 

Χειμερία Νάρκη - Ολοκληρωμένη διδακτική πρόταση 

 


 

Glykeria Dianellou Φέρτε χιόνι, χιόνι αφράτο! 

 

εικόνα

Συναισθήματα

 Συναισθήματα


 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων "STEAM: και η Γη γυρίζει"- ΕΠΙΤΡΑΠΈΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

 Μαύρη σακούλα στο τραπέζι, πλανήτες από πλαστελίνη, ένα ζάρι αρίθμησης. Δύο παίκτες-κομήτες, ο κίτρινος και ο λευκός ακολουθούν μια πορεία μέχρι τον Ήλιο. Ρίχνουν το ζάρι και προχωρούν τόσες θέσεις όσες λέει ο αριθμός. Αν πέσουν σε πλανήτη, γυρίζουν τρεις θέσεις πίσω. Αν πέσουν στην τροχιά του άλλου κομήτη, γυρίζουν πέντε θέσεις πίσω. Κερδίζει όποιος φτάσει πρώτος στον ήλιο...

 




 
 
 

Το BeeBot, η “έξυπνη μέλισσα”, είναι ένα προγραμματιζόμενο ρομπότ δαπέδου ειδικά κατασκευασμένο για να χρησιμοποιείται ακόμη και από παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς και των πρώτων τάξεων δημοτικής εκπαίδευσης. Ο προγραμματισμός της γίνεται με πλήκτρα που βρίσκονται επάνω της (On-board) και μπορεί να προγραμματιστεί για να κινείται με ακρίβεια στο χώρο προχωρώντας μπροστά, πίσω, στρίβοντας αριστερά και δεξιά. Με την απλή και φιλική προς το παιδί διάταξη του, το BeeBot αποτελεί ένα τέλειο σημείο εκκίνησης για τη διδασκαλία του ελέγχου, της κατεύθυνσης (προσανατολισμού) και της γλώσσας προγραμματισμού για τα μικρά παιδιά.

Τα BeeBot έχουν ένα φιλικό και ευχάριστο σχεδιασμό που ικανοποιεί τους μαθητές (και τους εκπαιδευτικούς!).

Κινούνται σε λείες επίπεδες και ελαφρά επικλινείς επιφάνειες διαφόρων υλικών όπως: χαρτί, μουσαμά, τσιμέντο, πλακάκι, ξύλο, πλαστικό, χαλί.

H LOGO (ΛΟΓΟΣ) είναι, εκπαιδευτικά, η καλύτερη γλώσσα προγραμματισμού προκειμένου ένας μαθητής να επικοινωνήσει με τον Η/Υ του. Οι κύριοι λόγοι που καθιστούν απαραίτητο το γεγονός ένας μαθητής να μαθαίνει από μικρή ηλικία τους τρόπους «επικοινωνίας με τις μηχανές» είναι τρεις:

Πρώτον γιατί είναι απαίτηση της τεχνολογικής εποχής στην οποία ζούμε, δεύτερον γιατί ο αλγοριθμικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων είναι ο βασικότερος τρόπος επίλυσης, ανεξάρτητα με το αν το υποκείμενο που προσπαθεί να τα επιλύσει τα προβλήματα είναι άνθρωπος ή Η/Υ άρα οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν στη λύση προβλημάτων με αλγοριθμικό τρόπο και τρίτον γιατί η επίλυση ενός προβλήματος μέσα από μια επικοινωνία/διάλογο με τον Η/Υ είναι κάτι που έχει νόημα και αντίκτυπο στην πραγματική ζωή του μαθητή (είναι κάτι που σίγουρα θα το συναντήσει στη ζωή του).

Όμως εμφανίζονται αντικειμενικά προβλήματα στη χρήση της συγκεκριμένης γλώσσας όταν πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε παιδιά προσχολικής ηλικίας ή μαθητές δημοτικού (Α’ , Β’ τάξης δημοτικού) αφού δεν είναι εξοικειωμένοι με τον Η/Υ, δεν καταλαβαίνουν τον σκοπό για τον οποίο προγραμματίζουν και κυρίως γιατί ο αντικειμενικός στόχος δεν είναι η εκμάθηση μιας γλώσσας προγραμματισμού (της LOGO) αλλά η χρήση των τεχνικών της, στην διδασκαλία άλλων μαθημάτων όπως τα μαθηματικά, η γλώσσα, κλπ.

Τα προγραμματιζόμενα ρομπότ δαπέδου είναι ειδικά κατασκευασμένα ρομπότ για να χρησιμοποιούνται ακόμη και από μαθητές προσχολικής ηλικίας, αλλά κυρίως των πρώτων τάξεων δημοτικής εκπαίδευσης. Ο προγραμματισμός τους γίνεται με πλήκτρα που βρίσκονται επάνω τους (On-board) και μπορούν να προγραμματιστούν για να κινούνται με ακρίβεια στο χώρο όπως ακριβώς κάνει η «χελώνα» της LOGO στον Η/Υ.https://www.why.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1/ekpaideytika-proionta/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC/%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D/beebot-bluebot-probot/beebot/

 

BeeBot – Ο Κύκλος του Νερού

Προγραμματίστε το Beebot ή το Bluebot για να “ταξιδέψει” σε μία λίμνη , να εξατμιστεί από τον ήλιο, να γίνει σύννεφο και μετά βροχούλα.

Παίξτε μαζί με τα παιδιά και μάθετε για τον κύκλο του νερού μαζί με την μελισσούλα. Ιδανικό για συνδυασμό κατανόσης του ταξιδιού του νερού με τα πρώτα στάδια προγραμματισμού των μικρών παιδιών.

Διαστάσεις: 105×90  cm

 

BeeBot – Κάρτες ακολουθίας A6 (Ελληνικά) | Το πιο απαραίτητο συνοδευτικό σετ για το Beebot. Τα παιδιά κατανοούν σε βάθος την έννοια της ακολουθίας και του κώδικα. Έχουν την ευκαιρία να οπτικοποιούν τα βήματα των εντολών,  ενώ τοποθετούν κάρτες ακολουθίας αντίστοιχες με τα πλήκτρα που πατούν στο Beebot.

Η διάδραση των παιδιών με το Beebot είναι άμεση. Μπορούν και εντοπίζουν τυχόν λάθη στον κώδικά τους και ανακαλύπτουν την πρώιμη μορφή γλώσσας προγραμματισμού με blocks (πχ. Scratch Jr). Τοποθετούν τις κάρτες τη μια δίπλα στην άλλη ανάλογα με την διαδρομή και τον κώδικα που σχηματίζουν κάθε φορά.

Οι κάρτες ακολουθίας είναι από σκληρό χαρτόνι  και είναι ιδανικές για βοήθεια στον προγραμματισμό και την εγγραφή προγραμμάτων.

BeeBot - Ο Κύκλος του Νερού

 

ΚΑΡΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ~ Los Niños880 × 680
 
Για το ρομποτάκι δεν μπορώ να κάνω κάτι, αλλά για όλα τα υπόλοιπα τη διαγραμμισμένη διαφάνεια, τις κάρτες διεύθυνσης, κάρτες για διάφορα θέματα, τις πίστες και τις μεταμορφώσεις με πολύ εύκολο τρόπο, μπορώ να προσφέρω μια μικρή βοήθεια αρκεί να έχετε έναν έγχρωμο εκτυπωτή. Το υλικό είναι στις διαστάσεις μετακίνησης του Beebot, αλλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για άλλες δραστηριότητες. Για αρχή:
Κάρτες διεύθυνσης από εδώ
Κάρτες με αριθμούς 1-10
Κάρτες με βούλες πλήθος 1-10
Κάρτες με αντικείμενα από τις φωνές των γραμμάτων
Κάρτες με την αλφαβήτα