Ετικέτες

17 Νοεμβρίου (1) 25 ΜΑΡΤΙΟΥ (16) 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (8) ΑΓΓΛΙΚΑ (7) ΑΕΙΦΟΡΙΑ (1) ΑΚΟΥ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ (42) ΑΛΚΥΟΝΑ (2) ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ (2) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ (10) ΑΝΟΙΞΗ (30) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (2) ΑΠΟΚΡΙΕΣ (32) ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ (7) ΒΙΒΛΙΑ (47) ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ (6) ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ (3) ΓΡΑΦΗ (4) ΔΑΣΚΑΛΟΣ (2) ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (1) ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ (7) ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ (4) ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ (1) ΔΙΑΣΤΗΜΑ (5) ΔΙΑΤΡΟΦΗ (6) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (8) ΔΟΝΤΙΑ (2) ΕΘΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ (17) ΕΚΤΥΠ.ΥΛΙΚΟ (1) ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ-ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ (1) ΕΝΔΙΑΦ. ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ (18) ΕΝΤΟΜΑ (3) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (1) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (3) ΕΠΟΧΕΣ (2) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (19) ΕΡΥΣΙΧΘΟΝΑΣ (3) ΕΥ ΖΗΝ (15) ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ (3) ΕΥΧΕΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΖΩΑ (13) ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ (1) ΖΩΓΡΑΦΟΙ (3) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (10) ΚΑΡΤΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ (4) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (46) ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ (5) ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ (1) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. (6) ΜΟΥΣΙΚΗ (1) ΜΥΘΟΙ (2) ΝΕΑ ΠΡ.ΣΠΟΥΔΩΝ (1) ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤ.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (1) ΝΕΡΟ (4) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (3) ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ (6) ΠΑΙΧΝΙΔΙ (8) ΠΑΛΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ (1) ΠΑΡΑΜΥΘΙ VIDEO (48) ΠΑΣΧΑ (44) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (6) ΠΟΙΗΜΑ (3) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (1) ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ (7) ΣΕΙΣΜΟΣ (2) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (14) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ (4) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (6) ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ (4) ΣΧΗΜΑΤΑ (7) ΣΧΟΛ. ΔΡΑΣΤΗΡ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (14) ΣΩΜΑ (3) ΤΑΙΝΙΑ (1) ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (6) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ VIDEO (45) ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ (5) ΥΛΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (1) ΦΕΚ (1) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (4) ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (2) ΦΥΤΑ (1) ΧΕΙΜΩΝΑΣ (13) ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ (3) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (21) ΧΡΟΝΟΣ (2) BULLING (1) EU CODE (1) PADLET -Υλικό 1821 (1) PADLET -Υλικό Νηπιαγωγείου - (3) STEM (1)

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ

 Μαθαίνοντας για τα Επαγγέλματα στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό: 75 χρήσιμες συνδέσεις, βιβλιοπροτάσεις και συμπληρωματικό υλικό











Μαθαίνοντας για τα Επαγγέλματα στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό: 75 χρήσιμες συνδέσεις, βιβλιοπροτάσεις και συμπληρωματικό υλικό

Read more at: https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2017/04/55.html?fbclid=IwAR3WaVxx2LXrTPOZNoWVoCYnNDsTqfdU2PhG1tqQSnZbyTDTqIhqI7hyMBM
Copyright © Tania Manesi

  https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2017/04/55.html?fbclid=IwAR3WaVxx2LXrTPOZNoWVoCYnNDsTqfdU2PhG1tqQSnZbyTDTqIhqI7hyMBM

Νυκτόβια ζώα

 https://nipiagogosgiapanta.blogspot.com/2021/02/blog-post_17.html?fbclid=IwAR0FJIX6phHoYh1JN55QSEqzLAxzDHp3_SGN0L21YBZVflxTo2IRDBtipB8

Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2021

Μαθαίνουμε και παίζουμε.. παρέα με την Βάγια την Κουκουβάγια!

 Η παρακάτω διδακτική προσέγγιση υλοποιήθηκε στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με αφορμή την ενασχόλησή μας με τα νυκτόβια ζώα και αφορά μια παρουσίαση (PowerPoint), που περιλαμβάνει εποπτικό υλικό, συνδέσμους για προβολή βίντεο, διαδραστικά γλωσσικά και μαθηματικά παιχνίδια. Ειδικότερα:

 Στο πρώτο μέρος με τη βοήθεια της Βάγια της Κουκουβάγιας τα παιδιά μαθαίνουν για τις κουκουβάγιες, βλέποντας σχετικές εικόνες και βίντεο.

 



Κατά την αναφορά στα μορφολογικά χαρακτηριστικά της κουκουβάγιας, γίνεται παραπομπή στο λαϊκό παραμύθι «η κουκουβάγια και η πέρδικα» (το οποίο μπορεί είτε να διαβαστεί στο μάθημα, αν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος, είτε να δοθεί ως επέκταση για το σπίτι) και τα παιδιά καλούνται να συγκρίνουν την κουκουβάγια και την πέρδικα και να πουν ποια θεωρούν ομορφότερη.


Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται γλωσσικά και μαθηματικά παιχνίδια

    1.    Τι συζητάνε άραγε οι κουκουβάγιες;

Τα παιδιά περιγράφουν τις εικόνες και καλούνται να σκεφτούν τους διαλόγους.

 

Εμείς τους καταγράφουμε με τη βοήθεια του annotate όπως φαίνεται παρακάτω:


    2.   Πόσες είναι οι κουκουβάγιες:

Τα παιδιά καλούνται να καταμετρήσουν τις κουκουβάγιες, να πουν πόσες είναι και να εντοπίσουν με βάση το χρώμα το κουτάκι με τον σωστό αριθμό.

    3.   Κ…. όπως κουκουβάγια!

Μαθαίνουμε το αρχικό γράμμα της κουκουβάγιας… Το παρατηρούμε, το γράφουμε, βρίσκουμε λέξεις που ξεκινάνε από Κ και εντοπίζουμε (με annotate) τις εικόνες με όσα αρχίζουν από Κ. Μπορούμε να δούμε και το σχετικό βίντεο της σειράς «Ένα γράμμα…μια ιστορία…»



    4.   Ώρα για ζωγραφική…

Ολοκληρώνοντας τα παιδιά ζωγραφίζουν ελεύθερα μια κουκουβάγια κι αν θέλουν γράφουν και τη λέξη

 

 Κουκουβαγια-διδακτική προσέγγιση για ΕξΑΕ

 

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Τραγούδι για τα Ζώα των Πάγων

 

Τραγούδι για τα ζώα των πάγων

(Εμπνευσμένο από το τραγούδι του χειμώνα)

Α, α, α , αρκούδα στο Βορρά.

Άσπρη μα και χνουδωτή

ψάρια τρώει βιαστική

Α, α ,α, αρκούδα στο Βορρά.

 

Πι, πι, πι, πιγκουίνοι γελαστοί.

Στο χιόνι πάνω πως γλιστράνε

τα φτερά τους πως κουνάνε

Πι, πι, πι, πιγκουίνοι γελαστοί.

 

Φω, φω, φω, φώκια στο νερό.

Πάλαμάκια πως χτυπάει

και βαθιά πως κολυμπάει.

Φω, φω, φω, φώκια στο νερό.

 

Γος, γος ,γος , ο αρκτικός λαγός.

Την αρκουδίτσα όταν δει

μες στο χιόνι θα κρυφτεί.

Γος, γος, γος, ο αρκτικός λαγός.

 

Που, που, που, να και η αλεπού.

Άσπρη άσπρη, πονηρή

τι κι αν ζει στην Αρκτική.

Που, που, που, να και η αλεπού.

 

Κου, κου, κου, κουκουβάγια του χιονιού.

Ανοιγοκλείνει τα φτερά της

και πετάει στη φωλιά της.

Κου, κου, κου, κουκουβάγια του χιονιού.

 

Μπου, μπου, μπου, ένα  Καριμπού.

Κέρατα έχει μεγάλα,

στο χιόνι τρέχει με όλα τ' άλλα.

Μπου, μπου, μπου, ένα Καριμπού.

 

 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 ανάρτηση από :

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ : ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ


 

Στην τάξη μας είμαστε στην ενότητα του Χειμώνα. Ανάμεσα σε άλλες δραστηριότητες είδαμε πίνακες διάσημων ζωγράφων με θέμα τον Χειμώνα και χιονισμένα τοπία.

   

Ο πίνακας που σταθήκαμε να επεξεργαστούμε ήταν του Κλωντ Μονέ « Η κυρία Μονέ με την κόκκινη κάπα»

Γνωρίσαμε καλύτερα τον καλλιτέχνη. Είδαμε video και πίνακες του. Μάθαμε πολλά για τη ζωή του και την καλλιτεχνική του πορεία.

  • Τα παιδιά παρατήρησαν τον πίνακα. 
  • Μίλησαν για την εποχή του χρόνου που αναπαριστάτε στον πίνακα. Περιγράψανε την κ. Μονέ. 
  • Αναφέρθηκαν στα συναισθήματά της, πως αισθάνεται. 
  • Κάνανε υποθέσεις για τον εσωτερικό χώρο. 
  • Αναφέρανε πως αισθάνεται λυπημένη, κάνει κρύο στον κήπο και κρυώνει, θέλει να μπει μέσα που είναι ζεστά και να πιεί ζεστή σοκολάτα.

Σ΄ αυτόν τον πίνακα ο Monet ζωγράφισε το αγαπημένο του μοντέλο τη σύζυγό του Camille, η οποία περνά έξω από τις γαλλικές πόρτες του σπιτιού τους στο Argenteuil, φορώντας μια κόκκινη κάπα, μια χιονισμένη μέρα.

Το έντονο φως αντανακλάται από το χιονισμένο τοπίο και πλημμυρίζει το δωμάτιο, εξαλείφοντας λεπτομέρειες κατά μήκος των τοίχων και του δαπέδου.

Σε αντίθεση με τα ασήμι και λευκά χρώματα, η κόκκινη κάπα της Καμίλ τραβά την προσοχή του θεατή μέσα από το γυαλί, καταγράφοντας μια σύντομη στιγμή στο χρόνο.

Αυτός ο πίνακας είχε ιδιαίτερη σημασία για τον Monet, και τον κράτησε μαζί του μέχρι το θάνατό του το 1926.

 

Αναπαραστήσαμε τον πίνακα στην τάξη. 

Κάναμε ένα παράθυρο και τον κήπο. 

Τα παιδιά διαλέξανε ρόλους, μεταμορφώθηκαν σε κυρία και κύριο Μονέ και περνούσαν πίσω από το παράθυρο.

 

 ΑΝΆΡΤΗΣΗ  ΑΠΟ ΤΟ :

21ο Νηπιαγωγείο Αθήνας  

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΓΑΠΗΣ

 https://fb.watch/3F0p1P07J9/

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Παρουσίαση 10 δραστηριοτήτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τη θεματική ενότητα "Συναισθήματα" Read more at: https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2020/11/10_27.html?fbclid=IwAR1IjYPGLqUXaI530fj-RQm3qidwRzDGOsZI99fy51aZEQVhzmy-rVbeS7Y Copyright © Tania Manesi  

 

εικόνα




 

https://mikapanteleon.blogspot.com/2021/02/blog-post.html?fbclid=IwAR2kQD-0aeXggvpjDLDBsYno6NPRSYsYKHvWtgU-bDt33rEBAR_EhPnSKlU

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ


 

 

 Πολύ καλή ανάρτηση:

https://asterakianhpiakia.blogspot.com/2021/02/blog-post.html?fbclid=IwAR1ip6sFhBU7ldhCVCqBC0bzv3xaUVjlVtRPknSk4AXn_m7h-S-u986wzpo 

Το τρελοβοριαδακι

 

Είναι η ιστορία ενός ανέμου βοριά που ξεμυαλίζεται με μια θαλασσιά κορδέλα ενός καπέλου μιας κοπέλας. Τη λύνει και προσπαθεί να τη φτάσει. Μα τα πράγματα δεν πάνε όπως θα πίστευε. Η δύναμή του, η τόση δύναμή του τη σπρώχνει όλο και πιο μακριά.


Τ ο τραγούδι κάνει ακόμα περισσότερο μπαμ ότι προσφέρεται για εικονογράφηση. Τα παιδιά ανά ομάδες μπορούν να ζωγραφίσουν μια σκηνή-εικόνα από το τραγούδι. Στο τέλος μπορούμε να δημιουργήσουμε το βιβλίο του Τρελού Βοριά. Ακούστε και αγαπήστε.

 στίχοι:

 Φυσά, φυσά το τρελοβοριαδάκι
τις πασχαλιές μαδά σαν άτακτο παιδάκι.
Πειράζει τα κορίτσια, τριγύρω τους χορεύει,
τη φούστα τους σηκώνει, τις μπούκλες τους μπερδεύει.

Το ψάθινο καπέλο αρπάζει από κοπέλα
και λύνει να του κλέψει τη θαλασσιά κορδέλα.
Τι απαλό κι ωραίο το φίνο της μετάξι,
πως θέλει να την πάρει μαζί του να πετάξει!

Αχ, τρελό μου βοριαδάκι, μη θυμώνεις κι απορείς
την αγάπη με το ζόρι να κερδίσεις δεν μπορείς!

 

Να την τυλίξει κάνει στο άγριο φύσημά του
μ’ αντί να τη σιμώσει, τη σπρώχνει μακριά του.
στην τόση δύναμή μου τολμά ν’ αντισταθεί;
ρωτά το βοριαδάκι και πάει να τρελαθεί.

Αχ, τρελό μου βοριαδάκι, μη θυμώνεις κι απορείς
την αγάπη με το ζόρι να κερδίσεις δεν μπορείς!

Φυσά, φυσά μα πώς να το πιστέψει;
Μια θαλασσιά κορδέλα το νου του έχει κλέψει!
Όσο γοργά κι αν τρέχει, αυτή μακριά πετάει,
γαλάζιο άπιαστ’ όνειρο που χάνεται και πάει.

Αχ, τρελό μου βοριαδάκι, μη θυμώνεις κι απορείς
την αγάπη με το ζόρι να κερδίσεις δεν μπορείς!